O nas

Kilka słów o naszej firmie

Firma informatyczna Inmac. Jesteśmy jedną z najdłużej działających firm komputerowych na terenie Zielonej Góry.  Ponad 20 lat pracy w branży (firma istnieje i działa w branży od 1992 roku), pozwala nam wykonywać usługi informatyczne w pełnym zakresie i z całkowitym profesjonalizmem. Koszt świadczonych przez naszą firmę usług nie wykracza poza średnią cenę oferowaną w okolicy, gwarantując szybką i bezproblemową obsługę. Proponujemy Państwu skorzystanie z naszej oferty, która skutecznie pozbawi Państwa problemów związanych ze sprzętem informatycznym. Zgłoszenia serwisowe przyjmujemy w godzinach 07.00 - 19.00, nasz serwisant, jeśli będzie to możliwe, przyjeżdża w dniu zgłoszenia lub w dniu następnym. Prowadzimy  sprzedaż komputerów w pełnym zakresie. Możemy zaoferować zarówno części nowe, jak i sprzęt używany. Wykonujemy modernizacje i naprawy komputerów, drukarek, osprzętu informatycznego i innych urządzeń . Mamy również w ofercie materiały eksploatacyjne do drukarek – posiadamy w sprzedaży tusze i tonery tak oryginalne, jak i  zamienniki oraz regenerowane.

 

DANE TELEADRESOWE :

INMAC MAREK ŻUREK

UL.II ARMII 30-40

65-001 ZIELONA GÓRA

TEL. SERWISOWY : 607 950 012

 

UWAGA ! W razie braku dostępności naszego serwisu korzystamy ze wsparcia zaprzyjaźnionych serwisantów. Posiadają oni pełną wiedzę w zakresie pracy naszego serwisu.

TELEFONY SERWISOWE AWARYJNE :

KRZYSZTOF O. - 884 682 819

KRZYSZTOF P. - 509 165 767

KAROL - 600 954 883

w razie pilnej potrzeby postarają się wykonać serwis /jeśli tylko będą dostępni w tym momencie/


NIP : 929-000-60-90

NR RACH. : 32 1140 2017 0000 4902 0288 1795

 

CZAS PRACY SKLEPU :

PONIEDZIAŁEK - PIĄTEK 12.00 - 18.00

SOBOTA - 12.00 - 14.00 (w okresie wakacyjnym, w soboty nie pracujemy !)

 

CZAS PRACY SERWISU :

PONIEDZIAŁEK - PIĄTEK : 7.00 - 19.00

(SERWIS W GODZINACH POZA STANDARDOWYCH, WIECZORNYCH I NOCNYCH ORAZ W NIEDZIELE I ŚWIĘTA JEST ŚWIADCZONY NA SPECJALNYCH WARUNKACH, POD WARUNKIEM DOSTĘPNOŚCI SERISANTA)

 

 

Nowości na stronie

Błędy drukarek HP

 

Poniżej tabela z kodami błędów drukarek HP.

Tabela będzie uzupełniana po uzyskaniu nowych informacji.

 

NUMER BŁĘDU OPIS BŁĘDU UWAGI
10.3000 NIE ORYGINALNY TONER
(3589)

Program - Menadżer Serwisu

Menadżer Serwisu - Oprogramowanie dla firm prowadzących serwis urządzeń. Program stworzony głównie dla firm z branży biurowej pozwalający na łatwą ewidencję prowadzonych usług. W znaczy sposób usprawnia pracę przez ewidencję kontrahentów, serwisowanych urządzeń oraz usług. Wieloma funkcjami raportowania można szybko sprawdzić efektywności pracy firmy.

Zapraszamy do zapoznania się programem Menadżer Serwisu, którego wersję DEMO można pobrać ze strony programu.

 

adres strony programu : http://www.menadzerserwisu.pl

(2722)

Sklep internetowy

W związku z rozwojem sprzedaży materiałów eksploatacyjnych do drukarek pojawiła się konieczność uruchomienia platformy wspomagającej proces zamówień.

Stworzyliśmy sklep internetowy obsługujący ten sektor naszego działania. Sprzedajemy tonery oryginalne oraz przede wszystkim zamienniki.

Sprowadzamy zamienniki dobrej jakości od sprawdzonych dostawców w dobrej cenie. Staramy się posiadać na miejscu tonery dla naszych stałych odbiorców.

Zamawiamy towar od dostawców 1-2 razy w tygodniu, więc nawet przy braku pozycji na składzie jesteśmy w stanie szybko zapas uzupełnić.

Najważniejsze cechy :

 

  • Stany magazynowe w sklepie odzwierciedlają nasz stan magazynu.
  • Na terenie Zielonej Góry dostawa towaru bezpłatna - czas dostawy 2 dni robocze.
  • Poza Zieloną Góra dostawa kurierem (przy zamówieniach na kwotę ponad 300,00 - transport gratis)
  • Premie ilościowe : 2 takie same tonery rabat 3%, 3 tonery : 5%, od 5 tonerów 8%
  • Program lojalnościowy - nagrody za zakupy
Zapraszamy do zakupów : www.sklep.inmac.zgora.pl
(2752)

Strona www - czego potrzebuję.

Strona www - jaka powinna być ?

 

Nie ulega wątpliwości, że dzisiaj każda firma wizytówkę w internecie powinna posiadać. Jednak większość ze zwykłych użytkowników internetu nawet nie wiem co, po co za ile i jak ma to działać. I generalnie nie ma w tym nic złego :-). Każdy powinien się zajmować swoim poletkiem. Ja tylko przedstawię kilka podstawowych rad i zaleceń.

Po pierwsze musimy sobie uświadomić co nasza witryna ma robić. Czy ma to być tylko zwykła wizytówka firmy z kontaktami, opisem działań firmy, miejscem skąd można pobrać jakieś dokumenty czy zobaczyć w galerii nasze dzieła. Czy też ma to być większy portal, z forami, blogami, interaktywny, czy też ma pełnić funkcje sklepu, czy platformy do zamówień. Może też to być jakiś specjalistyczny system, robiący dla nas konkretną pracę. Tak czy inaczej, nasze potrzeby warunkują jak duża (czytaj droga) ma być nasza strona.

WAŻNE - Moja bezcenna rada, proszę o niej pamiętać : lepsza jest skromna, przyzwoita strona "AKTUALNA !!!", niż najbardziej zaawansowany portal, gdzie informacje są sprzed roku.

Następna porada - im bardziej zaawansowany system, tym wymaga większej pracy i uwagi, a co za tym idzie, trzeba mu poświęcać odpowiednio dużo czasu. Musimy zatem uwzględnić ten czas (nasz, pracownika, czy też serwisu) w kosztach funkcjonowania serwisu. O ile zwykłą stroną może się opiekować praktycznie każdy  kto potrafi obsługiwać edytor tekstów, to większe systemy wymagają już trochę biegłości w sprawach informatycznych, a duże portale wymagają osobnego zarządzania.

Oczywiście na nasz wybór serwisu będzie miał pewnie koszt jego uruchomienia. Prosta strona, z systemem zarządzania treścią (możliwość samodzielnej edycji strony), wykonana z gotowego szablonu - koszt nie przekracza kilkuset złotych całość prac uruchomieniowo-wdrożeniowych. Strona oparta o bazę danych, z możliwością rozbudowy o różne moduły (galeria, mailing, kalendarze, fora, itp), koszt od tysiąca do kilku kilkunastu tysięcy złotych w zależności od skomplikowania systemu. Systemy sklepowe - kilka kilkanaście nawet kilkadziesiąt tysięcy, duże rozbudowane systemy. Systemy internetowe obsługujące specjalne funkcje, magazyny, księgowość, płace itp. - koszty negocjowane indywidulanie.

 

Według mnie, 90% firm potrzebuje tylko prostą, w miarę przyzwoitą wizytówkę, którą użytkownik będzie mógł w prosty sposób edytować, modyfikować, aktualizować. Taką stronę, którą pani sekretarka ogarnie bez problemu i będzie umiała nanieść informacje że firma urlopuje, albo jest nowy telefon. I bez trudu wrzuci kilka fotek do galerii lub dokument do pobrania. A koszt uruchomienia strony z serwerem www oraz szkolenie z obsługi nie przekroczy ceny kilkuset złotych.

(2740)

Lato - upał a co na to komputery ?

Lato, gorąco, skwar co na to nasze komputery ?

 

Na to pytanie odpowiedź jest prosta, smażą się we "własnym sosie".

Generalnie im mocniejszy komputer tym większa moc elementów, a co za tym idzie większa produkcja ciepła. A im cieplej na zewnątrz, tym trudniej tego ciepła się z komputera pozbyć.

Co zatem należy robić gdy komputer nam się przegrzewa (typowy objaw to zawieszanie się systemu, jeśli w biosie ustawimy alarm przy przekroczeniu temperatury granicznej usłyszymy sygnał dźwiękowy, mamy wtedy pewność, że coś się przegrzewa) ?

 

  • Pierwsza rzecz - ustawić komputer w miejscu gdzie będzie swobodny przepływ powietrza. Często spotyka się biurka "komputerowe", gdzie komputer stoi w ciasnej norze, bez możliwości wentylacji. W takich warunkach za długo nie popracuje.
  • Po drugie - należy oczyścić wszystkie wentylatory z kołtunów, kurzu, niepożądanych śmieci. Typową przyczyną przegrzewania elementów jest słaba praca wentylatorów.
  • Jeśli te działania nie pomogą, należy zainstalować dodatkowe wentylatory lub wymienić istniejące na bardziej sprawne, ewentualnie wymienić pastę na procesorze, obecna może słabo odprowadzać ciepło.
  • Należy także sprawdzić, czy komputer nie jest "podkrecany", tzn, czy nie pracuje w parametrach procesora, karty graf., pamięci w parametrach wyższych niż zaleca producent.
Jeśli te działania nie przyniosą efektu, procesor czy inne elementy dalej się przegrzewają, może to być już problem sprzętowy (uszkodzony procesor, elektronika płyty głównej czy grafiki). I taki problem mógł się pojawić także z powodu przegrzania elektroniki komputera.
Laptopy.

 

Generalnie te same problemy dotyczą laptopów. Najczęstszą przyczyną przegrzewania jest zabrudzenie wentylatora lub słaba pasta na procesorze.

Tu także trzeba dokonać konserwacji, niestety w znacznej części laptopów taka konserwacja wiąże się z demontażem całego laptopa, więc nie polecam początkującemu informatykowi. Przy demontażu bardzo łatwo uszkodzić delikatne elementy, taśmy, złączki. Lepiej zostawić to wyspecjalizowanemu serwisowi.

Popularne podkładki odprowadzające ciepło, sprawdzają się raczej średnio, generalnie rdzeń procesora przegrzewa się i wcześniej czy później ulegnie uszkodzeniu.

Jak wygląda przykładowy demontaż - można zobaczyć w naszej galerii.

(2367)

Sonda - archiwizacja

Jak wykonujesz archiwizacje danych ?